ייעוץ פנסיוני לעובדי מדינה

ייעוץ פנסיוני הוליסטי בהתאמה אישית לצרכים והיעדים שלכם

ייעוץ פנסיוני הכרחי במיוחד עבור עובדי מדינה בשל המורכבות והייחודיות של התנאים הפנסיוניים שלהם. מגזר עובדי המדינה נהנה מתנאי פרישה משופרים ותכניות פנסיה מיוחדות, כגון קרנות פנסיה תקציביות, אשר מספקים לעובדיו ביטחון כלכלי גבוה יותר מהממוצע באוכלוסייה – ומה שמאפשר להם לבצע תכנון פנסיוני ארוך טווח. יועץ פנסיוני מנוסה יכול לעזור לעובד לשים לב לניצול ההטבות ולזהות את נקודות החוזקה והחולשה של התוכנית הפנסיונית, ולהתאים אותה לצרכים האישיים והמטרות הפיננסיות של כל עובד מדינה.

אמיר אלמדו ייעוץ פנסיוני
מאת: אמיר אלמדו יועץ פנסיוני ומתכנן פיננסי

לעובדי מדינה יש מספר רב של הטבות בדמות דמי ניהול או הסדרים מיוחדים, אך רבים מהעובדים אינם מודעים אליהם. אחת מן ההטבות האלו, למשל, היא החזר תשלום עבור ייעוץ פנסיוני במסגרת חוזר חדש של החשב הכללי, בו ניתן לקבל החזרים עבור ייעוץ פנסיוני לעובדים עם ותק למעלה מ-5 שנים.

לייעוץ הפנסיוני משמעות אדירה עבור עובדי המדינה: הוא מסייע להם בניצול הרמטי של הטבות המס, ממקסם להם את ההטבות הפנסיוניות, חוסך להם בעלויות מס ומקנה להם את היכולת לנהל סיכונים פיננסיים בצורה מיטבית. 

יועץ פנסיוני מורשה ובעל ניסיון – שעובד רק בשבילכם

שמי אמיר אלמדו, יועץ פנסיוני בלתי תלוי בעל רישיון ממשרד האוצר וניסיון רב כסוכן ביטוח פנסיוני פרטי. אני מביא עמי ידע מקצועי ועדכני, עם ראייה כוללנית של כל אפיקי החיסכון והביטוח הקיימים בשוק הישראלי. בנוסף, אני משתתף באופן קבוע בהשתלמויות מקצועיות ומשלב את הידע העדכני והמתקדם ביותר – כדי להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיי.

מה שונה בפנסיה תקציבית לעומת פנסיה צוברת חדשה?

עובדי מדינה אשר התחילו לעבוד לפני שנת 1995 או הצטרפו לקבע עד תחילת שנות ה-2000 זכאים לפנסיה תקציבית. זוהי תוכנית פנסיונית מועדפת המשולמת במלואה על ידי המדינה, כאשר חלק העובד קטן משמעותית ועומד על 2% בלבד מהשכר המבוטח במקום 6% בפנסיות החדשות. בנוסף, בכל שנה העובדים צוברים 2% מהשכר הקובע, כשהתשלום המקסימלי יכול להגיע ל-70% מהשכר הקובע. לדוגמה, עובד שצבר 35 שנות שירות והשכר הקובע שלו הוא 20,000 ש"ח לחודש, הוא יקבל פנסיה חודשית של 14,000 ש"ח.

לפנסיה התקציבית יתרון נוסף לקראת פרישה – בקרן פנסיה תקציבית אין כספי פיצויים בהגדרה, ולכן במקרים מסויימים ניתן להוון (לפדות) כספים קצבתיים אחרים מקופת גמל או קרן פנסיה ללא מס בהגיעכם לגיל הזכאות (יש לבצע זאת כחלק מייעוץ פרישה).

הפנסיה התקציבית מספקת יציבות וביטחון כלכלי, שכן היא אינה תלויה בתשואות שוק ההון ואינה כפופה לשינויים במדיניות הפנסיונית כמו הפנסיה הצוברת, מה שמאפשר תכנון פיננסי ארוך טווח.

ייעוץ פנסיוני מקצועי יסייע לכם להבין את המורכבויות, לזהות נקודות חוזקה וחולשה של תוכנית הפרישה, לנצל את הטבות המס, ולייצר עבורכם תוכנית הוליסטית המותאמת אישית לצרכים האישיים והיעדים הפיננסיים שלכם. 

בפיקוח משרד האוצר

למה לבחור בי לייעוץ פנסיוני?

יועץ פנסיוני בלתי תלוי

אני מספק ייעוץ אובייקטיבי ובלתי תלוי, המותאם אישית לכל לקוח וללא אינטרסים זרים. בעוד שסוכני ביטוח עשויים לקבל עמלות מסוימות מחברות הביטוח, אני מתחייב לספק ייעוץ המבוסס אך ורק על טובת הלקוח וללא תלות בגורמים חיצוניים, מה שמבטיח לכם ייעוץ שקוף ואמין.

הבנה עמוקה בתחום מיסוי הפרט

עבדתי בעבר בתור חשב שכר בכיר במשרדי רואי חשבון ולכן צברתי הבנה רחבה בתחומי הפנסיה, מס הכנסה וביטוח לאומי. אני מעניק ללקוחותיי פתרונות מותאמים אישית המבוססים על ניתוח מעמיק של השוק והתקנות העדכניות - שיסייעו לכם להגדיל את ההון תוך ניצול כל ההטבות הקיימות. אלה כוללים גמלאות, קרנות פנסיה ותיקות, פנסיה תקציבית, ביטוחי מנהלים ועוד.

זמינות וגמישות

תיהנו משירות אישי ומקצועי עם זמינות גבוהה וגמישות מרבית. אני מגיב במהירות וביעילות לצרכים המשתנים של הלקוחות, ומעניק לכם את השירות הטוב ביותר בזמנים הנוחים לכם.

השירות שלי: מה תקבלו במסגרת הייעוץ הפנסיוני?

ייעוץ פנסיוני כולל לעובדי מדינה – ייעוץ פנסיוני הוליסטי לעובדי מדינה, הכולל ניתוח קרנות הפנסיה התקציביות והוותיקות, ביטוחי מנהלים וקרנות השתלמות.

תכנון מס ופטורים לעובדי מדינה – ייעוץ מקיף בתחום תכנון המס לעובדי מדינה, בדגש על פטורים והטבות מס הנוגעים לאפיק הפנסיוני. ביניהם, הקטנת חבות המס והגדלת ההכנסה הפנסיונית נטו, לצד ניצול הטבות מס ייעודיות למגזר עובדי מדינה כגון פטורים ממס על קצבה מזכה.

ייעוץ לפרישה מוקדמת לעובדי מדינה – עבור עובדי מדינה השוקלים פרישה מוקדמת, אמיר מציע ייעוץ מקצועי המסייע בתכנון פיננסי לקראת הפרישה. השירות כולל חישוב קצבת הפנסיה התקציבית, אומדן הכנסות והוצאות חזויות לאחר הפרישה, ותכנון פרישה מוקדמת בצורה בטוחה, חלקה ורגועה.

שאלות ותשובות נפוצות

  • לעובדי מדינה יש הטבה הנעה בין 600-1200 ש"ח השתתפות המדינה בייעוץ פנסיוני או עד 1,800 ש"ח בייעוץ מס לקראת פרישה – לכן כדאי לבדוק האם אתם זכאים להטבה זו.

  • קרנות הפנסיה התקציביות מעניקות קצבאות פנסיה גבוהות וביטחון כלכלי, כשהקצבה מבוססת על אחוז מהשכר הקובע מוכפל בשנות השירות.

  • תכנון מס נכון מאפשר ניצול פטורים והטבות מס, כמו פטור ממס על חלק מהקצבה, להגדלת ההכנסה הפנסיונית נטו.

  • ייעוץ לפרישה מוקדמת מסייע להעריך את הכדאיות הכלכלית של הפרישה, לחשב את קצבת הפנסיה ולהבטיח החלטה מושכלת וביטחון כלכלי.

  • ייעוץ פנסיוני כולל בניית תכנית פיננסית אישית, הערכת הכנסות והוצאות עתידיות, וניצול מקסימלי של הטבות והפטורים ממס, כדי להבטיח פרישה נוחה.

עודכן בתאריך: 19 באוגוסט 2024

דילוג לתוכן