תכנון פיננסי הוליסטי

כלי עוצמתי שיכול לשפר את החיים הפיננסיים ליחידים ומשפחות!

אם אתם משפחה בעלת הכנסה גבוהה אבל אתם לא מבינים לאן הולך כל הכסף שלכם, או רווקים שמעוניינים להבין טוב יותר את המצב הכלכלי שלכם ולהגדיל את החסכונות לקניית דירה למשל – תכנון פיננסי הוליסטי הוא הפתרון שאתם מחפשים.

באמצעות התכנון הפיננסי תוכלו לשים דגש לא רק על השקעות, אלא גם לדאוג לחיסכון לטווחים שונים, אופטימיזציה של הטבות מס, וניהול חובות בצורה חכמה.

תכנון פיננסי מותאם אישית יסייע לכם להבין היכן אתם עומדים וגם ישמש פוליסת ביטוח לכל צרה שלא תבוא בפן האישי או המשפחתי.

אמיר אלמדו, מתכנן פיננסי ומנהל פמילי אופיס

יועץ פנסיוני מוסמך, מתכנן פיננסי ומנהל פמילי אופיס מטעם איגוד מנהלי פמילי אופיס בישראל. ב-8 השנים האחרונות ליוויתי למעלה מ-100 משפחות בתהליכי הבראה כלכלית והשקעות של הון בלתי מתוכנן, כמו ירושה, תוך בניית אסטרטגיות מותאמות אישית להגדלת ערך הנכסים ולחיסכון במס.

תכנון פיננסי הוליסטי – מה זה ולמה זה חשוב?

תכנון פיננסי הוליסטי הוא גישה שמסתכלת ב"מאקרו" על מכלול ההיבטים הפיננסיים שלכם, ומסייעת לכם לנהל אותם בצורה אינטגרטיבית ומסודרת. המטרה היא לא רק לתכנן את ההשקעות או החסכונות שלכם, אלא גם להבין את ההוצאות השוטפות, לתכנן יעדים כלכליים כמו רכישת דירה או פרישה, ולבנות תוכנית מותאמת אישית לצרכים שלכם.

לא פחות חשוב – תכנון פיננסי הוליסטי משלב גם אופטימיזציה של הטבות המס, כך שתוכלו לנצל כל אפשרות לצמצום חבות המס שלכם.

התהליך הזה כולל:

  • הגדרת מטרות פיננסיות ברורות
  • התאמת תיק ההשקעות שלכם לרמת הסיכון המתאימה
  • מעקב רציף על ביצועי ההשקעות שלכם
  • ביצוע הערכות מצב תקופתיות והתאמות שוטפות

הכל במטרה להתאים את התוכנית הפיננסית למציאות המשתנה של הסטטוס האישי שלכם, הגיל שלכם והמצב בשווקים ובמדינה בכלל.

מה אתם מקבלים מזה? שליטה מלאה על העתיד הכלכלי שלכם, מתוך הבנה שכל החלטה פיננסית נבחנת כחלק מהשלם הכלכלי שלכם, עם רשימה מסודרת של כל החסכונות שלכם, יעדים ברורים ומסלולי השקעה רלוונטיים.

תוכנית פיננסית מותאמת בדיוק עבורכם

התהליך מתחיל בהבנה מעמיקה של הצרכים והרצונות הכלכליים שלכם. מתי תרצו לפרוש? כמה כסף תרצו להשאיר לילדים? האם אתם רוצים לעבור בית בשנים הקרובות? אני יושב איתכם, מבין מהן המטרות שלכם, ורק לאחר מכן אני בונה תוכנית פיננסית אישית המותאמת בדיוק לכם ולצרכים שלכם.

מיצוי מקסימלי של הטבות מס

ישנן הרבה הטבות מס במכשירי החיסכון השונים. כיועץ פנסיוני מוסמך, אני מתמחה בתכנון השקעות פטורות ממס או דחייה והקטנת מס. אני יודע לזהות את כל ההזדמנויות לחסוך לכם במס, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא משלמים יותר ממה שצריך ושאתם מנצלים כל הטבה שמגיעה לכם.

ניהול אסטרטגיית השקעה

אני מתאים את התיק שלכם על פי רמת הסיכון שלכם. אני בוחן את השוק, מתאים את התיק לשינויים שלכם או לרגולציה של השוק ובונה עבורכם אסטרטגיית השקעה לטווח הרצוי, בין אם זה לגיל פנסיה או לשיפור דיור בעוד מספר שנים. ג.נ אינני יועץ/מנהל השקעות אלא יועץ פנסיוני ואני נותן את חוות דעתי על מוצרים פנסיונים תוך אג'נדה של השקעה לטווח רחוק.

דינמיות

התוכנית שנבנה יחד תשרת אתכם לטווח הארוך, אך היא גמישה ופתוחה לשינויים. אם בעתיד יתרחשו שינויים משמעותיים, כמו קבלת כסף לא צפויה או מצב מאתגר כמו פיטורין – אני כאן כדי לעזור לכם למנף את המצב בצורה הטובה ביותר, ולהתאים את התוכנית כך שתשרת אתכם בצורה אופטימלית לאורך כל הדרך.

תכנון פיננסי למשפחות: גב חזק לעת צרה

להיות הורה זה אתגר, ובינינו, גם כלכלי. איך מוודאים שהחיסכון לחינוך הילדים מסודר, איך מאזנים בין המרדף אחר ניהול ההוצאות וההכנסות לבין הרצון "לחיות טוב", ובכלל – איך אפשר להבטיח ביטחון לקן הקטן שלכם בזמני אי-ודאות? כאן נכנס לתמונה תכנון פיננסי למשפחות.

מתכנן פיננסי הוליסטי יעזור לכם להגדיר מטרות חיסכון לטווח קצר וארוך, לנהל את התקציב המשפחתי בצורה שתאפשר לכם להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות, ולהשקיע בחכמה כדי להבטיח שהעתיד יהיה בטוח ומאוזן.

קרן חירום, לשם המחשה, היא חלק בלתי נפרד מתכנון פיננסי משפחתי. מדובר במעין רשת ביטחון שמגנה עליכם במצבים בלתי צפויים – אם זה תיקון יקר בבית או אובדן הכנסה זמני – ומבטיחה שתוכלו להמשיך לחסוך למטרות גדולות בלי להסתבך.

כשיש לכם תוכנית פיננסית טובה, הכול נהיה יותר פשוט, כי אתם יודעים – יש לכם גב חזק גם במצבים מאתגרים.

תכנון פיננסי אישי: המפתח לצמיחה כלכלית

תכנון פיננסי אישי הוא כלי שמעניק לכם שליטה על העתיד הכלכלי שלכם, דרך הבנה מעמיקה של הנכסים וההוצאות שלכם. במקרה שאתם בעלי עסק, התכנון חשוב שבעתיים ויכול לחסוך לכם עשרות עד מאות אלפי שקלים בשנה.

התהליך מתחיל בניתוח כלכלי של כל מקורות ההכנסה, ההוצאות, הנכסים והחובות שברשותכם, ובהגדרת מטרות כלכליות ברורות – לטווח קצר (כמו רכישת דירה או רכב) ולטווח ארוך (למשל, חיסכון לפנסיה או לילדים).

מתכנן פיננסי הוליסטי יעזור לכם לבחור את המוצרים המתאימים ביותר עבורכם, כמו קרנות השתלמות, קופות גמל להשקעה, או תיקי השקעות, תוך התאמה אישית לרמת הסיכון שמתאימה לכם.

חלק קריטי בתהליך הוא מיקסום הטבות המס – ניצול יעיל של הכלים הפיננסיים שמעניקים לכם פטור ממס או הטבות מס אחרות. למשל, ניתן לנצל פטור ממס על רווחי הון במסלולי קופות גמל להשקעה וקרנות השתלמות; או לקבל הטבת מס משמעותית על פנסיה תקציבית לבעלי שליטה בחברות. שני הכלים הללו יכולים להגדיל משמעותית את הרווחים נטו ולהאיץ את צבירת ההון.

למה לבחור בי כמתכנן הפיננסי שלכם?

שקיפות ואובייקטיביות מלאה

אני פועל באופן עצמאי לחלוטין, ללא קשרים לגופים פיננסיים. המשמעות היא שכל המלצה שאני נותן לכם נובעת מתוך דאגה לאינטרסים שלכם בלבד, ללא שיקולים זרים. אני גם שם דגש על שקיפות מלאה, כך שתמיד תדעו מה קורה עם הכסף שלכם, עלויות ההשקעות ומה מצפה לכם בעתיד.

התאמה אישית מלאה ומגוון פתרונות פיננסיים

אצלי, אתם לא תקבלו ״פתרון מדף״. כל תוכנית פיננסית שאני בונה מותאמת אישית לצרכים שלכם. אני משתמש במגוון רחב של מוצרים פיננסיים כמו קרנות השתלמות, קופות גמל ותיקי השקעות, וכל שקל שאתם משקיעים עובר ניתוח מדוקדק כדי לוודא שהוא משרת את המטרות האישיות שלכם בצורה הטובה ביותר.

מומחיות במס ומקסום רווחים

חוקי המיסוי יכולים להיות מבלבלים, אבל עבורי הם כלי רב עוצמה למקסם את הרווחים שלכם. בזכות הידע הנרחב שלי בתחום המיסוי וההבנה המעמיקה של התיקונים בחוק, אני יודע כיצד להקטין את חבות המס שלכם ולמנף את ההשקעות והחסכונות הפנסיוניים שלכם בצורה שתאפשר לכם לקבל יותר מהכסף שלכם.

שאלות ותשובות נפוצות

  • תכנון פיננסי הוליסטי מסתכל על התמונה הכוללת בכל מה שקשור לכסף שלכם. אנחנו לא רק מתמקדים בהשקעות, אלא להבין גם איך לחסוך, לנהל חובות ולתכנן לפנסיה. מתכנן פיננסי מוסמך יכול לעזור לכם לבנות תוכנית אישית שמתאימה בדיוק לכם, כדי שתוכלו להיות רגועים לגבי העתיד הכלכלי שלכם.

  • תכנון פיננסי משפחתי הוא הדרך שלכם לדאוג שהמשפחה תישאר על המסלול הנכון כלכלית. זה מסייע לכם לנהל את התקציב, לחסוך לחינוך הילדים ולהתמודד עם הוצאות בלתי צפויות. מתכנן פיננסי הוליסטי יכול לעזור לכם להגדיר מטרות חיסכון וליצור תוכנית שתשמור עליכם מאוזנים – כך שתוכלו ליהנות מהחיים בלי דאגות כלכליות.

  • תכנון פיננסי אישי הוא כלי עוצמתי שנותן לכם שליטה על הכסף שלכם. זה מאפשר לכם להבין מה יש לכם, מה אתם מוציאים ואיפה אתם רוצים להגיע. מתכנן פיננסי מומלץ יכול לעזור לכם לקבוע מטרות כמו רכישת דירה או חיסכון לפנסיה, ולבחור את המוצרים הכי מתאימים, כמו קרנות השתלמות וקופות גמל.

  • מתכנן פיננסי מומלץ מתמחה בהכנת תוכניות לחיסכון במיסים ובמקסום הרווחים שלכם. הוא יודע לנצל את כל ההטבות שמגיעות לכם ולוודא שהכסף שלכם עובד הכי טוב שאפשר. תכנון פיננסי ופנסיוני נכון יכול לשפר את התשואות שלכם ולהבטיח שתהיו בטוחים לגבי העתיד הכלכלי שלכם.

עודכן בתאריך: 21 באוקטובר 2024

דילוג לתוכן