בדיקת החזר מס

מחשבון בדיקת החזר מס מהירה לשנים 2018-23

אנו שמחים לבשר לך כי קיימים 0% סיכוי להחזר מס.
רוצה לדעת בכמה כסף מדובר? השאר פרטים ונחזור בהקדם.

    הלקוחות שלנו זוכים להחזרי מס גבוהים

    הנה כמה מההודעות והאסמכתאות שקיבלנו:

    בצעו בדיקת זכאות מהירה להחזר מס – ותגלו שגם לכם כנראה מגיע הרבה מאד כסף. אל תוותרו עליו!

    ל-90% מהשכירים/גמלאים בישראל המשלמים מס הכנסה, מגיעים החזרי מס של ₪10,000 בממוצע.

    חלק מהטבות המס אינן מנוצלות באופן מלא, התוצאה היא תשלום מס מיותר באופן משמעותי שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים.

    מס הכנסה מאפשר לקבל החזרי מס עבור 6 שנים אחרונות. כספית החזרי מס ויעוץ פיננסי מתמחה בהחזרי מס לציבור השכירים והגמלאים.

    אז אחרי שנתת כל כך הרבה למדינה, לא הגיע הזמן לקבל את מה שמגיע לך בחזרה? בדקו עכשיו בחינם עם סימולטור בדיקת החזר מס, ותקבלו תוך 20 שניות את חישוב הסיכויים שלכם לקבל החזר מס הכנסה! 

    4 סיבות טובות להגיש את הבקשה להחזר מס דרכנו:

    1. הגשת בקשה להחזר מס מחייבת איסוף נתונים, מילוי טפסים והתרוצצות בין פקידי מס הכנסה. אם אתה לא חובב של כל אלו, נשמח לבצע עבורך את העבודה במקצועיות ובמהירות.
    2. הכנסת את הפרטים שלך למחשבון בדיקת זכאות להחזר מס ונמצאת זכאי? זוהי רק ההתחלה! סימולטור החזרי מס של כספית מציג רק את התרחישים הנפוצים ביותר לזכאות להחזר מס, אך קיימים תרחישים נוספים שיכולים להגדיל את גובה החזר המס שלך בעד אלפי שקלים נוספים. המומחיות שלנו יכולה לעשות את ההבדל בגובה ההחזר שתקבל.
    3. בדיקה בסימולטור החזר מס לשכירים יכולה גם להוביל לכך שמס הכנסה ישלח לך בקשת חוב, במידה ויש לך חובות קודמים אצלו. מכיוון שיש לנו גישה למסופי מס הכנסה, אנו בודקים עבורך חינם האם יש לך חוב במס הכנסה לפני הגשת בקשה להחזר מס, ומבטיחים בכך שהתוצאה תהיה רצויה.
    4. אם עבדת ביותר ממקום עבודה אחד, יש לך הפסדים משוק ההון, אתה תושב ישראל שעובד בחו"ל, או המקרה שלך אינו המקרה הפשוט של "שכחתי לבצע תיאום מס או להצהיר על נקודות זיכוי המגיעות לי", כנראה שתצטרך למלא יותר מאשר את הטופס הבסיסי לבקשה להחזר מס, כדי שבקשתך תאושר. אם אתה לא רוצה להסתבך במחול הטפסים של מס הכנסה, אנו נשמח לעשות זאת עבורך.

    מחשבון בדיקת החזר מס – שאלות ותשובות נפוצות

    • לצורך בדיקה מי זכאי להחזרי מס, נדרש לבצע בדיקה רוחבית של הכנסות האזרח וכן תשלומי המסים שלו לאורך 6 השנים האחרונות. בדרך כלל מדובר על שכירים המשלמים מסים, אנשים שהחליפו עבודות, שכיר העונה לאחד מקריטריונים המקנים הטבות במס, עצמאיים וכיוצ'.

    • אחוז קטן מאוד מהאוכלוסיה אינו משלם מס הכנסה, כגון בעלי שכר נמוך שלא מגיעים לחבות במס ןבעלי נקודות זכות נוספות שבעקבותן לא מגיעים לרף המינימלי לתשלום מס.

    • עורכים בדיקת זכאות ע"י טופסי 106 וטפסים נלווים אחרים רלוונטיים (תלוי בקריטריונים עליו עונה הנישום), מוודאים שמגיע החזר מס, מגישים את הבקשה למס הכנסה ולבסוף ממתינים להעברת הכסף ממס הכנסה לחשבון הבנק. עם הניסיון שצברנו כספית, נפעל למיצוי זכויותיך ביעילות ובמהירות.

    עודכן בתאריך: 12 בפברואר 2024