הנהלת חשבונות לעצמאים

שירותי שכר, הנהלת חשבונות, ייעוץ מס וליווי צמוד לאורך כל הדרך, מפתיחת העסק ועד לרווח. הכירו את שירותי הייעוץ הפיננסי שחברת "כספית" מציעה לעצמאים.

עצמאי בשטח? ברכות ושיהיה בהצלחה. סביר להניח שאתה אדם עסוק מעל לראש בפתרון בעיות הקשורות לניהול השוטף של העסק. ישיבות, פגישות, התרוצצויות. וכך נשארים בצד עניינים כמו הנהלת חשבונות מסודרת, מעקב אחרי ניירת, הכרת התחום הפיננסי לעומקו ועוד. העיקר לעבור את החודש. פה נכנסת לתמונה חברת "כספית".

"כספית" מספקת שירותי הנהלת חשבונות לעצמאיים ומציעה חבילה עסקית מסודרת, מפתיחת תיק מול הרשויות, דרך ניהול החשבונות לאורך השנה, הגשת דו"ח למס הכנסה וייצוג מלא לאורך כל השנה מול גופים כמו מס הכנסה, ביטוח לאומי, מע"מ וכו'. אתם תהיו פנויים לקדם את העסק שלכם בראש שקט, בזמן ש"כספית" תעסוק בהנהלת החשבונות שלכם, על כל הכרוך בה.

הנהלת חשבונות לעסק עצמאי

בעל העסק פטור מכל התעסקות בהנהלת החשבונות השוטפת. אתם תתפנו לקדם את הבייבי הפרטי שלכם ותשאירו את הנהלת החשבונות למקצוענים.

השירות של "כספית" לעצמאיים כולל איסוף נתונים הרלבנטיים לעסק, ניתוחים, הכנות לקראת הגשת דו"ח שנתי ודיווח שוטף לרשויות השונות – מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.

שירותי שכר לעובדים

"כספית" לוקחת על עצמה את ההתעסקות הכרוכה בהנפקת תלושי שכר לעובדים, דיווחים שוטפים לקופות הגמל ועמידה מול חברות הביטוח, הגשת טפסים לרשויות, וכמובן ייעוץ לעובדים ומענה על שאלות בנושאים כמו דיני עבודה, שכר, רשויות המס, פטור מתשלום מס ועוד.

ייעוץ מס

בהנחה שלא כל עוסק פרטי או מורשה מבין את רזי המיסוי ואת הביורוקרטיה הסבוכה של מדינת ישראל, מעניקה חברת "כספית" ייעוץ בנושאים אלה. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל הקשור לענייני מיסים וייצוג שוטף מול רשויות מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. כמו כן, ניתן לקבל ייעוץ לקראת הגשת דו"חות שנתיים למס הכנסה והצהרת הון. בנוסף, "כספית" מספקת הדרכה שוטפת בצעדים הראשונים של העסק אשר כולל בין היתר פתיחת תיקים ברשויות המס.

ליווי צמוד בצעדים הראשונים בפתיחת העסק

מה ההבדל בין עוסק מורשה לעוסק פטור? איזה מקצועות חייבים ברישום כעוסק מורשה? איך להירשם כעצמאי בביטוח הלאומי? האם אתם יודעים אילו פעולות מול הרשויות ניתן לבצע באינטרנט?

טעויות בנקודות אלו ואחרות יכולות להתבטא בהוצאות מיותרות ובבזבוז של זמן וכסף יקרים. לכן חשוב שתתנו למקצוענים של "כספית" ללוות אתכם במסדרונות הביורוקרטיה.

האנשים של "כספית" יסייעו לכם ברישום במע"מ, בפתיחת תיק במס הכנסה, בתשלום למוסד לביטוח לאומי ועוד.

"כספית" מעניקה לעצמאים, עוסקים פרטיים או מורשים, חבילה הכוללת:

  • פתיחת תיק ברשויות המס
  • ניהול מערכת הנהלת חשבונות
  • הגשת דו"ח שנתי
  • הגשת דו"ח הצהרת הון
  • ייצוג שוטף מול רשויות המס

שיהיה בהצלחה בדרכך העצמאית!

עודכן בתאריך: 20 בספטמבר 2023