איך לחסוך כסף?

מרגישים שלא משנה כמה תנסו, לא תצליחו לחסוך כסף? אתם לא לבד. החיים מזמינים כל הזמן הוצאות חדשות. המכונית צריכה טיפול, הילד זקוק לשיעורים פרטיים, המטבח מצריך שיפוץ והמשפחה בוודאי זקוקה לחופשה. החדשות הטובות הן, שלחסוך כסף זה לא קל, אבל גם לא בלתי אפשרי! הצעד הראשון לחסכון הוא להבין שאם אתם רוצים לחסוך כסף – אתם צריכים להבין איך להוציא ממנו פחות.

לפעמים, הדבר הקשה ביותר בחיסכון בכסף הוא פשוט להתחיל, כך שהזמן הטוב ביותר עבורכם להתחיל לחסוך הוא ממש עכשיו. באמצעות כמה שיטות מעשיות ממיטב המומחים שלנו בתחום הפיננסי, תוכלו לעשות את זה נכון.

העצות שלפניכם יעזרו לכם להתחיל ליצור תקציב חודשי ולשים לב להוצאות שלכם, על מנת שתוכלו לחסוך בצורה המיטבית ביותר.

השיטות של המומחים: 8 דרכים לחסוך כסף בצורה נכונה

1. ניהול תקציב נכון ומדוייק: לחסוך כסף כל חודש

איך מתחילים? מנהלים תקציב שמותאם במיוחד למשפחה שלכם. נהלו בעצמכם את הכסף שלכם, תלמדו, תחקרו ותתייעצו.

זה אולי נשמע מעט מתיש, לעקוב אחרי כל שקל שנכנס ויוצא, אך במהלך הזמן, פעולת המעקב הופכת להרגל שיכול לחסוך לכם הרבה כסף ואף למנוע ממכם לקחת הלוואות. לחצו כאן וקראו את הסודות של המומחים שלנו לניהול תקציב מאוזן ומוצלח.

בנוסף, כדאי להיעזר ביועץ לכלכלת המשפחה, שילווה אתכם בתהליך ויעזור לכם לבנות תוכנית כלכלית מותאמת באופן אישי למשפחה שלכם.

2. מעקב שוטף אחרי ההוצאות: להתחיל לחסוך ולהוציא פחות

הקלו על עצמכם באמצעות תיעוד ההוצאות: בין אם זה בטבלת אקסל פשוטה, או בעזרת אפליקציות שונות שיתעדו את ההוצאות ויעשו בהן סדר.

תוכלו גם להיעזר בשיטות שאנחנו ממליצים עליהן, כדי שתלמדו איך לנהל את הכסף שלכם באופן המוצלח ביותר ולהשקיע יותר זמן בהגדלת ההכנסות שלכם. גם כאן, מומלץ להיעזר במומחה שיעקוב ביחד איתכם על ההוצאות ויצליח לצמצם אותן.

3. איך חוסכים כסף בתשלומים חודשיים לספקים?

נמאס לכם לקבל חשבונות מנופחים של אינטרנט וטלוויזיה? עלויות הסלולר שלכם בשמיים? לפני שאתם מתנתקים מכולם ובורחים לאי בודד ללא חשמל, קבלו את המדריך השלם להתמקחות עם ספקי השירות ולקבל את המחיר הטוב ביותר.

4. החזרי מס הכנסה – אולי המדינה חייבת לכם כסף?

אם הרווחתם ושילמתם מיסים, ייתכן ואתם זכאים להחזר מס בעקבות גביית מס עודף. נשמע מסובך? כאן תוכלו לבדוק ב-20 שניות מה הסיכויים שלכם לקבל החזר מס, ואף להתייעץ עם מומחה כל הדרך עד לקבלת ההחזר לחשבון הבנק שלכם.

5. החזרים מביטוח לאומי

כמו במס הכנסה, גם מביטוח לאומי ישנה אפשרות להחזר. ההחזר תלוי בגובה התשלומים ששילמתם לאורך הזמן, גובה השכר שלכם והסטטוס התעסוקתי שלכם ולכל אלו יש חישוב מדוייק: בעזרת המדריך המלא להחזרי ביטוח לאומי תוכלו גם אתם לבדוק. בנוסף, בפגישת ייעוץ עם מומחה, תוכלו לבדוק האם מגיעים לכם החזרי ביטוח לאומי ולהגיש בזריזות וביעילות את הטפסים הנכונים עבור ההחזרים.

6. חיסכון לכל ילד: איך אפשר למקסם ולחסוך יותר?

כהורים, שאיפתנו היא שילדינו יצליחו להתנהל בעולם בצורה הטובה ביותר. שהם יהיו מאושרים, בריאים ומסודרים בחיים, ולכל הורה יש סגנון שונה להתנהלות כלכלית שוטפת ובחירת אפיקי השקעה שונים לחסכון עבור עתיד ילדיו. איך תוכלו למקסם רווחים בתוכניות חיסכון לילדים באופן המתאים ביותר עבורכם? קראו כאן.

7. השקעות חכמות בכל שלב בחיים – נדל״ן או שוק ההון?

השקעות הן עניין אינדיבידואלי. למומחים שלנו יש טיפים רבים למינוף הכסף שלכם ועצות שיעזרו לכם להניב רווחים גדולים עם סיכון מינימלי. לייעוץ נוסף ומעמיק, תוכלו להיעזר בפגישת ייעוץ פיננסי אונליין.

8. תכנון פנסיוני – להשתמש בנתוני המסלקה הפנסיונית ולחסוך נכון

אם אתם שכירים או עצמאים, סביר להניח שיש לכם פנסיה. זה אולי נשמע עוד רחוק, אך לדעת מהם החסכונות הפנסיונים שלכם ולהבין למה אתם זכאים – יכול לעזור לכם במידה רבה. כאן תוכלו לדעת איך לחסוך כסף באמצעות המסלקה הפנסיונית.

לסיכום, תוכלו להתחיל לחסוך כסף, כשתייצרו לעצמכם הרגלי צריכה בריאים ותבנו לעצמכם תוכנית לחיסכון. זיכרו, שכמות הכסף שאתם מוציאים, לא פחות חשובה מכמות הכסף שאתם מכניסים. באמצעות ידע פיננסי נכון, תוכלו לשפר את מצבכם הכלכלי לאין שיעור.

זקוקים לעזרה נוספת? אל תהססו לפנות לאחד מהמומחים של אקספרטס לייעוץ כלכלי ולתיאום פגישת ייעוץ >>

אולי יעניין אותך גם:

עודכן בתאריך: 15 בנובמבר 2023

דילוג לתוכן