ייעוץ כלכלי למשפחה: פגישה עם מומחים

בניהול התא המשפחתי צריך לגבש תקציב חכם, לדאוג לחסכונות, לבחור פוליסות פנסיה וביטוח, לרכוש בית – וזו רק רשימה חלקית. חשוב שכל אחד יידע לבקש סיוע והכוונה כדי לחזק את כלכלת המשפחה שלו. ייעוץ כזה לא רק משפר את האיזון וההתנהלות הכלכלית – הוא גם מכניס שקט נפשי לחיים, מנקה את הראש מדאגות ומאפשר לכם להתמקד במה שחשוב באמת.

לאילו משפחות מתאים ייעוץ כלכלי עם מומחים?

הייעוץ מתאים לכם, אם:

  • אתם רוצים להבין איך לנהל נכון יותר את הכסף שלכם
  • אתם רוצים לדעת אילו סוגי השקעות באמת מתאימים לכם
  • חשוב לכם להגדיר בצורה נכונה את היעדים הפיננסיים להמשך הדרך
  • ועוד…

התכנים בפגישה מתגבשים בהתאם לדרישה ולצורך שלכם כמובן, אך במקרים רבים לומדים בה גם דברים שלא בהכרח הייתם מודעים אליהם, או לא ייחסתם להם מספיק חשיבות.

בוחרים יועצים לכלכלת המשפחה עם תו איכות.

בדיקות רקע מעמיקות

כל המומחים באתר
בעלי השכלה והסמכה
על פי התנאים שהגדרנו

נסיון מוצלח מוכח

לכל המומחים נסיון
מעשי רלוונטי והמלצות
שאימתנו אישית

ראיון אישי

עם כל המומחים
קיימנו ראיון מקיף
והתרשמנו לטובה

בקרה שוטפת של חוות דעת

ענת שלנו לא מפסיקה
לתשאל לקוחות ולוודא.
(גם איתכם היא תדבר)

יואל קופלנד
יועץ לכלכלת המשפחה ולעסקים
יועץ פיננסי בעל ותק של מעל 15 שנה וניסיון רב בסיוע למאות משפחות ועסקים בתחום הפיננסי ובהתנהלות כלכלית נכונה. מחבר הספר 'פלוס' בהוצאת ספרי ניב.
עמיחי מרקס
יועץ לכלכלת המשפחה
מרצה ויועץ לכלכלת המשפחה ויועץ משכנתאות. 10 שנים של עזרה למשפחות, יחידים ועסקים קטנים להצלחה כלכלית.
ד״ר יריב שולם
מומחה לחינוך והתנהלות פיננסית
20 שנות עיסוק ולימוד בתחום החינוך וההסברה הפיננסית הכשירו אותי לעזור לכם לצאת מהפלונטר. בין אם אתם מתמודדים עם יותר מדי כסף ובין אם הבעיה זה פחות מדי, אני יכול לעזור לכם להגיע ליעדים שלכם.
אופירה קוזניץ ייעוץ אונליין
רו״ח ויועצת פיננסית
רואת חשבון מוסמכת. עוסקת בתחום שנים רבות. מתמחה בליווי לעסקים, שרותי ביקורת, הנהלת חשבונות ושכר, ייעוץ לפורשים לפנסיה.

אנחנו נשואים עם 5 ילדים, יש לנו הכנסה נאה אבל הרגשנו שכל הזמן צריכים להצטמצם. על עמיחי שמענו מחברים שהמליצו בחום, וכבר בפגישת הייעוץ הראשונה נחשפנו להרבה דברים שלא נתנו עליהם את הדעת. ואז הגיעה הפגישה השנייה וגילינו לתדהמתנו שאנו יכולים לחסוך 260,000 ₪ במשכנתא! ובנוסף להגשים את כל היעדים שהגדרנו! בקיצור: באנו לייעוץ, קיבלנו איכות חיים!

משפחת סלומון

התחלנו את התהליך עם שרון בשל דילמה פיננסית נקודתית ויצאנו ממנו עם כלים להגדלת ההון. זו לא תהיה הגזמה לומר שהייעוץ פתח לנו עולם חדש. שרון עזרה לי להפסיק לפחד ולהתחיל להתנהל נכון במטרה להגדיל את ההון שלי.

ד״ר ז׳אנה טננבאום קטן

יואל בן אדם מקסים ועזר לי מאוד מאוד 🙂

פניתי לייעוץ אצל אופירה כשהרגשתי שאני צריכה מומחה בתחומים שאני מסתבכת איתם. פגשתי אשת מקצוע בקיאה מאד, מנוסה ומאד שירותית. אופירה עזרה לי לקבל החזרי מס והקלות שלא הייתי מעלה על דעתי שמגיעים לי. הרווחתי. תודה מקרב לב, ככה בדיוק ייעוץ מומחים צריך להיות

איך ייעוץ כלכלי יכול לעזור למשפחה שלכם?

  • רוב האנשים חושבים שהם בשליטה על הכסף הנזיל והחסכונות שלהם – אך כשהם נכנסים לעובי הקורה, הם נוטים לגלות שזה לא בדיוק המצב.
  • אנשים רבים מופתעים לגלות שהם שווים הרבה יותר ממה שהם חושבים או מקבלים בפועל. לדוגמה, מי שעובדים בחברה מסוימת יבינו שעם ההכשרה, הניסיון והכישורים שלהם, הם יכולים להרוויח הרבה יותר אם יעשו שינויים מסוימים בקריירה.
  • רבים לא באמת יודעים מהו מצב החובות שלהם. העיסוק בכסף מביא איתו מטבע הדברים הרבה חששות – שיכולים אף לגרום לנו להימנע מלבדוק את מצב חשבון הבנק והחסכונות לעיתים קרובות. ברגע שמתגברים על החשש הזה ומנתחים את הנתונים הפיננסיים שלנו בצורה מושכלת – קל יותר לזהות בעיות וסיכונים מראש – ולטפל בהם לפני שיתעצמו.
  • ייעוץ כלכלי יכול גם לשפוך אור על מסלול ההשקעות שבאמת מתאים לכם. רוב האנשים בוחרים להשקיע בנדל"ן ובשוק ההון – כי ״זה מה שכולם עושים״. יועץ מקצועי יכול להסתכל על המאפיינים הייחודיים שלכם ולבחון האם יש אפיקי השקעה שיותר מתאימים לפרופיל האישי והמשפחתי שלכם.

שאלות ותשובות נפוצות

  • הכי פשוט. מאתרים את היועץ שמתאים לכם מבין יועצים מאומתים שנבחרו בקפידה – ומתאמים פגישה במתכונת ובזמן שמסתדרים לכם.

    זקוקים לעזרה נוספת? פשוט צרו איתנו קשר ואנחנו נבצע את החיבור הראשוני.

    כשמתאמים פגישה, מומלץ לציין מהי הסיבה שבגללה אתם פונים לייעוץ ואילו מטרות תרצו להשיג במהלכו. כך יגדל הסיכוי שהפגישה הראשונית תהיה יעילה וממוקדת הרבה יותר.

  • המחיר לפגישת ייעוץ אונליין עם יועצים מוסמכים נע בין ₪220-550, בהתאם לסוג הייעוץ ולאורכו.

    בפגישה כזאת בוחנים לא פעם השקעות לטווח ארוך, קרנות פנסיה ואפיקי הכנסה וחיסכון. אם מדברים על פנסיה לדוגמה, יועץ בעל ניסיון יכול להשפיע רבות על העתיד של אפיק החיסכון הזה. גם אם השינוי יהיה חיסכון של רבע אחוז בשנה – זה יכול להסתכם בעשרות או מאות אלפי שקלים עד לגיל הפרישה. לכן, בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות מבינות את הערך שבייעוץ כזה ונעזרות בו.

  • יותר ויותר אנשים מעדיפים לנהל פגישות בדיגיטל. זה קל, זה נוח, זה חוסך זמן נסיעה יקר ובעיקר מוריד חסמים שעלולים להקשות על קיום הפגישה כמו מרחק גיאוגרפי או אילוצי לוחות זמנים. פגישה אונליין מאפשרת לכם להישאר בסביבה הטבעית והמוכרת שלכם – ולהיות נינוחים וחופשיים הרבה יותר במהלכה. ייעוץ אונליין הופך מקובל ונפוץ יותר ויותר בארץ ובעולם – ומחקרים מראים כי יעילותו לא נופלת מזו של פגישה פרונטלית.

    ההחלטה על מתכונת הפגישה תלויה רק בכם. היועצים יתאימו את עצמם לצרכים שלכם ואם לא מצאתם יועץ מתאים – צרו איתנו קשר ונסייע לקבוע פגישה שמתאימה לכם.

  • היועצים הפיננסיים באתר הם מומחים שמחזיקים בניסיון רלוונטי ועברו את כל ההכשרות הנדרשות על מנת לספק שירותי ייעוץ מקצועיים. בכל עמוד של מומחה תמצאו מידע מפורט על הכשרתו וניסיונו המקצועי, תחומי ההתמחות והוותק שלו ב-Experts.

    הצוות של Experts נמצא בקשר שוטף עם מקבלי השירות כדי לבקש חוות דעת ולוודא שהמומחה שבחרו בו עומד ברף הבלתי מתפשר שהצבנו. רק מומחים שעומדים בדרישות הקפדניות של Experts ימשיכו להיות חלק ממאגר היועצים.

עודכן בתאריך: 5 במרץ 2024

דילוג לתוכן