ייעוץ פיננסי לעסקים: פגישה ממוקדת עם מומחים

ייעוץ פיננסי לעסקים יעזור להסיר חששות, תהיות וסימני שאלה שמלווים את מלאכת הניהול, יאפשר לכם לקבל החלטות מושכלות יותר ובעיקר לקום בכל בוקר עם הרבה יותר שקט נפשי וביטחון. כך תוכלו לפנות את הזמן והמשאבים להתמקד בדברים שחשובים לכם באמת.

לאילו עסקים מתאים ייעוץ פיננסי ואיך הוא יכול לעזור?

בעלי עסק או חברה נדרשים כמובן להיות מומחים בתחום העיסוק שלהם, אבל גם להבין בכל כך הרבה דברים אחרים שלא תמיד מרגישים טבעיים ופשוטים.

ייעוץ פיננסי מתאים לא רק למי שחווים קשיים בניהול העסק שלהם – אלא גם ובעיקר למי שמרגישים שההתנהלות שלהם היא טובה – אבל שואפים שהיא תהיה מצוינת, כזו שתאפשר להשיג את המטרות ולממש את החזון שלכם בצורה היעילה והנכונה לכם ביותר.

בוחרים יועצים פיננסיים מומחים עם תו איכות.

בדיקות רקע מעמיקות

כל המומחים באתר
בעלי השכלה והסמכה
על פי התנאים שהגדרנו

נסיון מוצלח מוכח

לכל המומחים נסיון
מעשי רלוונטי והמלצות
שאימתנו אישית

ראיון אישי

עם כל המומחים
קיימנו ראיון מקיף
והתרשמנו לטובה

בקרה שוטפת של חוות דעת

ענת שלנו לא מפסיקה
לתשאל לקוחות ולוודא.
(גם איתכם היא תדבר)

יועצים כלכליים לעסקים באתר Experts:

אמיר אלמדו
יועץ פנסיוני ומתכנן פיננסי
ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי ובלתי תלוי לקראת פרישה להגדלת הקצבה ולשיפור העתיד הפיננסי. ייעוץ פיננסי ותכנון שכר לשכירים בעלי שליטה ועצמאים.
דוד בן עזרא
יועץ פיננסי, כלכלן, מומחה בקבלת החלטות פיננסיות
מנכ”ל ובעלים של חברת DBE יועצים פיננסים, כלכלן, מנהל כספים, יועץ עסקי, מומחה בגיוסי אשראי, קבלת החלטות פיננסיות ויעוץ השקעות. מלווה עסקים בפיתוח ומיקסום עסקי.
אופירה קוזניץ ייעוץ אונליין
רו״ח ויועצת פיננסית
רואת חשבון מוסמכת. עוסקת בתחום שנים רבות. מתמחה בליווי לעסקים, שרותי ביקורת, הנהלת חשבונות ושכר, ייעוץ לפורשים לפנסיה.
נתי אהרונוביץ ייעוץ פיננסי אונליין
נינג׳ה פיננסית
כלכלן מנוסה ומשופשף, מנהל קבוצת "נינג'ה פיננסית" ומלווה משפחות, יזמים ובעלי עסקים - כל מי שרוצים לשפר את ההתנהלות הכלכלית ולהבין איך להפיק את המקסימום מהכסף שלהם.
לכל היועצים הפיננסיים לעסקים - לחצו כאן >>

הייעוץ הפיננסי יכול לעזור בשיפור שורה ארוכה של היבטים בניהול העסק, כמו לדוגמה:

  • התייעלות ארגונית – לאופן שבו אנחנו עובדים יש השפעה מכרעת על התוצאות והרווחים שלנו. לפעמים גם שינויים מינוריים שלא נתפסים כמשמעותיים יכולים להביא לחיסכון עצום לאורך זמן.
  • ליווי תהליכי שינוי וצמיחה – מרחיבים את העסק? שוקלים להכניס שותפים? רוצים לפתוח סניפים נוספים? מומחה שמכיר את התחום יסייע להבין האם השינויים שחשבתם עליהם באמת נחוצים – ואיך לנהל אותם בצורה מושכלת.
  • תכנון מס והתייעלות בתחום המיסוי – מי שמשקיעים בתכנון נכון של ההתנהלות הפיננסית, יכולים להביא לחיסכון משמעותי בתשלום המיסים. כל אחד מהמשתנים בניהול העסק, כמו גם גורמים אחרים ורבים, יכול להשפיע מאוד על היקף המס הסופי שתידרשו לשלם בכל שנה.
  • בניית תוכנית עבודה ושיפור ניהול התזרים – האם אתם שולטים בכל ההיבטים של ניהול התזרים שלכם? כשגורם חיצוני עובר ביחד איתכם על הנתונים – קל יותר להבין כיצד לבצע שינויים שיקלו עליכם ויגדילו את ההכנסות.
  • שיפור התמחור – יועץ מנוסה יכול לעזור להבין כמה באמת שווה שעת עבודה שלכם וכיצד לוודא שאתם מקבלים את התגמול הנכון – שיהיה גם תחרותי וגם משתלם בעבורכם.
  • התמודדות עם קשיים פיננסיים – בעזרת הייעוץ תוכלו להבין איך להתגבר על הקשיים האלו באמצעות השגת מימון לעסק או הלוואות, גיוס משקיעים או התנעת מהלכי התייעלות פנימיים.

יועצים עסקיים מומחים מחכים לכם ב-Experts

יש הרבה יועצים שמלווים בעלי עסקים וחברות ולא תמיד קל למצוא את זה שישרת את המטרות שלכם בצורה הטובה ביותר. ב-Experts מוצגים רק יועצים מנוסים ומוכשרים שנבחרו בקפידה ומחזיקים בניסיון ובכישורים רלוונטיים כדי לספק שירותי ייעוץ איכותיים.

הצוות שלנו ב-Experts שומר על קשר עם בעלי העסקים והחברות שקיבלו ייעוץ באתר כדי לקבל חוות דעת ולוודא שהמומחים שעובדים איתנו ממשיכים לעמוד ברף הגבוה שהצבנו. רק מומחים שעומדים בדרישות קפדניות ומחמירות לאורך זמן ימשיכו להיות חלק ממאגר היועצים באתר.

בואו להתייעץ עם המומחים: לאיתור מומחה מתאים לעסק שלכם, לחצו כאן >

  • הכי פשוט. מאתרים את היועץ שמתאים לכם מבין יועצים מומלצים שנבחרו בקפידה – ומתאמים פגישה במתכונת ובזמן שמסתדרים לכם.

    זקוקים לעזרה נוספת? פשוט פנו אלינו ואנחנו נסייע בכל מה שצריך.

  • כדי שהפגישה תהיה אפקטיבית ותענה על הצרכים והמטרות שלכם, כדאי להכין מראש רשימה של נושאים שתרצו להתמקד בהם ולפרט אותם גם בטופס תיאום הפגישה עם היועץ באתר Experts.

    לקראת הפגישה מומלץ לרכז כל מסמך שיכול לשפוך אור על ההתנהלות הפיננסית שלכם – דו"חות, תזרים מזומנים, מידע על חסכונות וקרנות פנסיה או כל דבר אחר שלדעתכם יכול לסייע ליועץ ולכם להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

 

עודכן בתאריך: 16 באפריל 2024

דילוג לתוכן